Geoblog.pl    irenaw    Podróże    Włochy północne - samolot i rower    Finał Mistrzostw Świata RPA 2010

Finał Mistrzostw Świata RPA 2010

Włochy
Włochy, Besozzo

Droga wzdłuż wody, tym razem na nóżkach (1). Prowadzi ścieżka edukacyjna, mijamy plażową dyskotekę, przy której również zbierają się fani footballu, mijamy małą przystań jachtową (2), asfaltem czy nad brzegiem? – nad brzegiem! Mijamy plażyczkę, prywatne zejścia do wody, zaczynamy przedzierać się przez chwaściory i krzaczyska, ziemia pod nogami robi się dziwnie miękka, ale już już niedaleko… już już jest! PŁOT! No cóż wracamy jednak tędy nie dojdziemy! Wychodzimy na asfalt – do miasteczka na mecz! Miasteczko jest – tylko musimy zejść stromą wąską uliczką na dół (3) i jesteśmy na deptaku – jest i knajpa – może nie prawdziwa włoska pizzeria, ale wyboru nie mamy – nic innego nie ma a mecz już się rozpoczął. Knajpka okazuje się kawiarnią nie dość, że bez pizzy to jeszcze bez telewizora! Wracamy – zmęczeni już bardzo robimy zdjęcie zachodowi słońca (4) i już bez atrakcji, ulicą wracamy na pole namiotowe. Docieramy akurat w przerwie, zamawiamy pyszną pizzę z mozzarelą i sałatą rucolą i idziemy na mecz. Może i nas ominęła pierwsza połowa, ale była dogrywka więc źle nie było : ). Większość kibiców to niestety Holendrzy więc nastrój raczej nie jest radosny (Hiszpania – Holandia 1-0). Po meczu idziemy spać trochę w uśnięciu przeszkadza nam muzyka z campingowego dancingu, ale po chwili zostaje ona zagłuszona potężną burzą, która trwa do późnej nocy. Namiot przemókł, ale tylko trochę : )