Geoblog.pl    irenaw    Podróże    Włochy północne - samolot i rower    Przygotowania

Przygotowania

Polska, Gdańsk

04.06.2010 - podejmujemy decyzje - wakacje we Włoszech 7 dni, samolot z Poznania ( w dwie strony z jednym bagażem dla 2 osób 270 zł), na miejscu wynajmujemy samochodzik i zwiedzając dojeżdżamy do Rzymu, powrót przez Wenecję.
3 dni później odwołują lot, ale na szczęście możemy skorzystać z opcji wylotu z Gdańska -pasuje, w końcu tu mieszkamy :) w związku ze zmianą wyjazd przedłuża się do 12 dni.
20.06.2010 - wyliczenia kosztów i zmiana decyzji - zabieramy rowery, namiot i podróżujemy przy rozpostartych skrzydłach - prawie gdzie oczy poniosą.
Niestety koszty znów nie są małe - 1 rower w samolocie w jedną stronę 135 zł, pokrowce do przelotu 150 zł/szt, Nie posiadamy sakw - kolejny koszt, strój, kask,..... i wiele innych rzeczy.
Potrzebny będzie sponsor!
No to start! Po pierwsze napisałam do linii lotniczych (nie mam jeszcze odpowiedzi więc nazwy nie podaję) o za fundowanie przewozu rowerów - czekam,
po drugie firma Action dystrybutor marki ActiveJet, jeden z głównych dostawców w mojej firmie - dziś dostałam odpowiedź :) pozytywną jak widać z uśmieszków :) Firma zaopatrzy nas w strój :). Zaczyna się pozytywnie.
Dziś oddaliśmy Tomka rower do serwisu i zamówiliśmy nowe cacko dla mnie :) - koła 28'' Tomek się złości, że będę jeździła szybciej od niego :)